۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 711289

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز، فرار بزرگ خود برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را آغاز کرد.

پرسپولیس دست نیافتنی‌تر شد

قدس آنلاین: امشب (جمعه) در آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ماشین‌سازی از تیم صدرنشین پرسپولیس میزبانی کرد که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به پایان رسید.

قضاوت این دیدار را «رضا کرمانشاهی» با کمک‌های «مهدی عالیقدر» و «مهدی شفیعی» عهده‌دار بود.

بازی با اشتباهات زیادی بازیکنان در میانه میدان آغاز شد و همین امر موجب گردید تا در دقایق ابتدایی، فرصت مناسبی ایجاد نشود.

در دقیقه ۱۱ «مهدی ترابی» با حرکتی عالی به محوطه جریمه میزبان رسید اما ضربه او با اختلاف اندکی از دروازه ماشین‌سازی بیرون رفت.

پرسپولیس با وجود اینکه چند بازیکن اصلی خود از جمله «محمد نادری»، «کمال کامیابی‌نیا»، «امید عالیشاه» و «وحید امیری» را در اختیار نداشت اما با اتخاذ روشی تهاجمی در پی کسب پیروزی بود.

میزبان نیز ابتد در اندیشه حفظ دروازه خود و سپس استفاده از ضد حملات بود.

در حالیکه پرسپولیس چند فرصت برای گلزنی داشت، اما تعلل و بی‌دقتی مهاجمان میهمان سبب شد تا این فرصت‌ها از دست برود.

در دقیقه ۴۲ اشتباه مدافع میزبان توپ را در اختیار «بشار رسن» قرار داد که این هافبک عراقی نتوانست گلزنی کند.

در نهایت نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

نیمه دوم  با سرعت بالا از سوی بازیکنان آغاز شد و هر ۲ تیم در تلاش برای ایجاد موقعیت بودند.

در دقیقه ۶۵ حرکت بازیکنان پرسپولیس از جناح راست موجب شد «بشار رسن» در موقعیت خوبی قرار بگیرد که ضربه او را «حامد لک» مهار کرد.

دو دقیقه پس از آن بازهم دروازه‌بان میزبان با واکنشی عالی، دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۸۴ «اتابک زارعی» که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، علیپور را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

«مهدی ترابی» پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکت حامد لک، دروازه ماشین‌سازی را گشود.

این نهمین پیروزی متوالی خارج از پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بود.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۶ امتیازی شد تا تنها یک نفس با تکرار قهرمانی و پوکر در لیگ برتر فاصله داشته باشد. هم اکنون سپاهان و شهرخودرو  با یک بازی کمتر و ۴۱ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم هستند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند.

ترکیب ماشین‌سازی

حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری، سید محمد خرم الحسینی(قائم اسلامی‌خواه)، شاهین ثاقبی، محمد قادری(فرید بهزادی‌کریمی)، بابک مرادی (اتابک زارعی) و علی آل‌کثیر

ترکیب پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالهی، سعید حسین‌پور(مهدی عبدی)، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور(امیر روستایی)

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.