روز دوم هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند روز پرخبری برای اهالی فوتبال و علاقه مندان به این رشته ورزشی به حساب بیاید، انجام بازی استقلال با وجود مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای برخی بازیکنان این تیم، سبب شده است بازی استقلال – تراکتورسازی تبریز به یکی از حساس‌ترین بازی هفته تبدیل شود.

روز دوم هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند روز پرخبری برای اهالی فوتبال و علاقه مندان به این رشته ورزشی به حساب بیاید، انجام بازی استقلال با وجود مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای برخی بازیکنان این تیم، سبب شده است بازی استقلال – تراکتورسازی تبریز به یکی از حساس‌ترین بازی هفته تبدیل شود.

*فرهاد روی لبه تیغ

اینکه چگونه و به چه شکل تست مثبت بازیکنان استقلال از بازی هفته گذشته تا به امروز منفی شده است علامت سؤالی است که باید پزشکان و متخصصان حوزه طبابت درباره آن توضیح دهند، اما بدون تردید انجام این بازی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در سرنوشت کادر فنی استقلال داشته باشد. ملاقات فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در قالب سرمربیان استقلال و تراکتورسازی شاید تبعات زیادی به همراه داشته باشد به ویژه وقتی می‌شنویم کادر فنی استقلال زیاد ثبات کافی را ندارد و بعید نیست در صورت ناکامی در این دیدار آینده کاری خود را از دست بدهند. به همین دلیل این بازی می‌تواند به یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته تبدیل شود.

*چالش‌های کرونایی

جدا از موضوع حساس بودن بازی برای کادر فنی استقلال، چالش به وجود آمده میان مسئولان بیمارستان مسیح دانشوری و ایفمارک نیز در این بازی تأثیرگذار است، هرچند نتیجه بازی در این چالش تأثیری ندارد اما چنانچه خدای ناکرده پس از این بازی آزمایش یکی از بازیکنان دو تیم مثبت اعلام شود می‌توان منتظر چالش‌های بزرگ بعدی نیز بود، از طرفی تغییر موضع باشگاه تراکتورسازی تبریز هم در نوع خود جالب توجه است. زنوزی که پیش از شروع مسابقات هر روز سریال تهدید به شکایت به فیفا را دنبال می‌کرد، حالا برای سازمان لیگ خط و نشان می‌کشد که اگر استقلال به هر دلیلی در این بازی حاضر نشود و نتیجه به سود تراکتورسازی تبریز رقم نخورد بدون شک به فیفا شکایت خواهد کرد تا سریال تهدیدهای زنوزی کامل شود.

براین اساس ملاقات تراکتور و استقلال در غیاب ستارگان استقلال می‌تواند زمینه جذابیت این دیدار را به اوج برساند به ویژه وقتی حاشیه پر رنگ‌تر از متن شود. البته غیبت هواداران بزرگ‌ترین حسرت این دیدار خواهد بود.

*شهرخودرو با فرمانده جدید

دیگر بازی حساس روز دوم هفته بیست و چهارم دیدار شهرخودرو برابر سایپا است؛ ملاقاتی که می‌توانست دوئل شگفتی سازان پساکرونا لیگ برتر را رقم بزند. با استعفای مجتبی سرآسیایی شهرخودرو بدون تردید شرایط متفاوتی را در بازی امروز تجربه خواهد کرد و حریف سرسختش که در دو هفته اخیر نتایج قابل قبولی بدست آورده را نمی‌توان از پیش بازنده دانست.

در این بازی شهرخودرو با تفکرات کوزین ارنج خواهد شد، همان چیزی که گفته می‌شود در زمان سرآسیایی اتفاق نیفتاد و سبب شد حمیداوی نسبت به این مسئله حساس شود تا سرآسیایی مجبور به استعفا شود. از این رو امروز همه نگاه‌ها به مرد ایتالیایی دوخته شده تا ببینند او می‌تواند با تفکرات خود شهرخودرو مدعی را برای دومین سال پیاپی به آسیا برساند یا اینکه وی از دستیابی به این مهم محروم خواهد ماند تا مقدمات برای خداحافظی با این مربی در پایان فصل فراهم شود.

*روزمهم ژنرال

ملاقات قلعه نویی و افاضلی در اصفهان هم از دیگر بازی‌های حساس این هفته است، قلعه نویی که هفته گذشته متوقف شده بود برای جبران امتیاز از دست رفته باید با دست پر از زمین خارج شود در غیر این صورت رؤیایی رسیدن به صدرجدول در صورت لغزش پرسپولیس را باید به کلی فراموش کند، از این رو این جدال نابرابر نیز در نوع خود تماشایی است. شاگردان هومن افاضلی هم شرایط متفاوتی را در این بازی تجربه خواهند کرد، آن‌ها بر این باور بودند که می‌توانند بدون انجام بازی روی سه امتیاز بازی معوقه با استقلال حساب کنند اما از شرایط و قراین پیداست که این بازی تکرار خواهد شد از این رو باید از سپاهان در خانه خودش امتیاز بگیرد تا بتوانند جایگاه خود را در جدول رده‌بندی به مرز آرامش برسانند تا دیگر نگرانی بابت بقا در لیگ برتر نداشته باشند.

*بازی‌های 6 امتیازی

بازی 6 امتیازی پیکان و گل‌گهر سیرجان نیز از جمله بازی‌های تماشایی این هفته خواهد بود، برنده این بازی می‌تواند خود را از جمع فانوس به دستان لیگ نوزدهم نجات دهد، از این رو ویسی و جلالی هر دو به فکر کسب سه امتیاز این دیدار هستند چون به خوبی می‌دانند این بازی دارای امتیاز فوق العاده حساسی است و می‌تواند حکم مرگ و زندگی داشته باشد.

و آخرین بازی این هفته را صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران برگزار خواهند کرد که این دیدار از نظر رتبه در جدول دارای اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.