مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مبلغ ۳۵ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه‌ها اختصاص یافته است و مدیریت منابع فیزیکی تلاش دارد بر اساس اولویت‌های موجود نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام کند.

اختصاص اعتبار برای اجرای طرح‌های نیمه تمام شبکه بهداشت و درمان کاشمر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبدا، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در چند سال گذشته گام‌های بسیار خوب و موثری در توسعه منابع فیزیکی حوزه بهداشت و درمان استان برداشته شده است و در این راستا در شبکه بهداشت و درمان کاشمر شاهد احداث، بهسازی و نوسازی فضاهای ساختمانی و تجهیز امکانات در حوزه بهداشت و درمان بودیم.

علی رحیمی افزود: طی یکی دوسال اخیر و با توجه به مشکلات متعدد بوجود آمده، برخی از پروژه‌های بهداشتی و طرح تحول سلامت در این شبکه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دچار وقفه شده بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های مدیریت شبکه بهداشت و درمان کاشمر و رئیس دانشگاه و معاونت توسعه، با وجود مشکلات متعدد در تامین اعتبار، مبلغ ۳۵ میلیارد ریال جهت تکمیل این پروژه ها اختصاص یافته است که به موجب این اعتبار مدیریت منابع فیزیکی تلاش دارد بر اساس اولویت‌های موجود نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام کند.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تکمیل بلوک زایمانی ۵۰ تختخوابی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر با ۲۲۰۰ متر مربع زیربنا، تکمیل مجتمع شبانه روزی ریوش شامل پانسیون پزشکان، تسهیلات زایمانی و مرکز جامع سلامت با مجموع زیر بنای ۱۱۰۰ متر مربع و مرکز بهداشتی شبانه روزی ریوش را از جمله طرح‌هایی برشمرد که بر اساس اولویت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.