یزد – مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از ۳۳هزار معلول دراستان یزد زیر پوشش این سازمان هستند و این سازمان ، بیش از۸۰ نوع خدمات را به معلولان و افراد زیر پوشش ارائه می دهد.

۳۳هزار معلول دراستان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین ، علی محمد عطا بخش صبح شنبه در نشت خبری آنلاین خانه مطبوعات  اظهارداشت : ر حال حاضر بیش از ۳۳هزار معلول دراستان یزد زیر پوشش این سازمان هستند و بیشتر معلولیت ها، مربوط به معلولیت های جسمی ناشی ازتصادفات است و این سازمان ، بیش از۸۰ نوع خدمات را به معلولان و افراد زیر پوشش ارائه می دهد.

وی افزود : از ۲۱تیرماه الی ۲۷تیرماه به عنوان هفته بهزیستی در نظر گرفته شده و شعار این هفته ، ارتقا سلامت اجتماعی در خانواده، شفافیت و تحول خدمت در نظر گرفته شده و در این هفته بیش از ۸۸برنامه برگزار می شود با توجه به شیوع بیماری کرونا، بیشتر این برنامه ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد .

 وی تصریح کرد: تامین مسکن مددجویان یکی ازدغدغه مهم این سازمان است و تا کنون ۲هزار و ۱۰۰ خانه مسکونی در کشور توسط سازمان برای مدد جویان ساخته شده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: پیشگیری  ازمهمترین الویت های این سازمان بوده و ما بر این اصل اعتقاد داریم که هرچه در زمینه پیشگیری هزینه کنیم درآینده هزینه های درمان و توانبخشی کاهش پیدا خواهد کرد.

 عطا بخش از افتتاح ۴۰مرکز مثبت زندگی در استان خبر داد و افزود: این مراکز با هدف  افزایش کیفیت و کمیت خدمات دهی به مدد جویان ایجاد شده و به افراد با تجربه  و متخصص واگذار شده  تا بتواند با ارائه خدمات مطلوب رضایت افراد راجلب نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.