همدان- مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۱۱عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان در همدان برگزار می شود.

اجرای ۱۱ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ناحیه سپاه همدان  فرزانه رضیان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: عفاف و حجاب زن موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه‌ها و فضای مجازی، مصونیت زن را با محدودیت او اشتباه گرفته‌اند.

رضیان با بیان اینکه رفتار برخی از مسلمین را با قوانین اسلام یکی دانسته‌اند و سیمای مهربان اسلام و دست نوازش قرآن و بازوی حمایت مسلمانان راستین را در دفاع از نوامیس مسلمین ندیده‌اند، گفت: دشمنان تلاش کردند این قشر وسیع و موثر جامعه بشری را به مکتب حیات‌بخش اسلام بدبین سازند.

وی با اشاره به اجرای ۱۱ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان همدان افزود: بسیج جامعه زنان استان همدان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب‌های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان در نظر دارد در هفته عفاف و حجاب برنامه‌هایی را در سطح شهرها و روستاها برگزار کند.

رضیان به ارائه روز شمار هفته عفاف و حجاب پرداخت و بیان کرد: شنبه ۲۱ تیرماه «حیا و عفت، مقاومت فرهنگی، واقعه گوهرشاد»، یکشنبه ۲۲ تیر «حیا و عفت، تحکیم خانواده، فرهنگ فاطمی(س)»، دوشنبه ۲۳ تیر «حیا و عفت، فطرت انسانی، مطالبه جهانی»، سه شنبه ۲۴ تیر «حیا و عفت، زمینه ساز ظهور»، چهارشنبه ۲۵ تیر «حیا و عفت، امنیت اجتماعی»، پنجشنبه ۲۶ تیر «حیا و عفت، احترام به قانون، تکریم جامعه» و جمعه ۲۷ تیر «حیا و عفت، شکر عملی، تجلی بندگی» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.