همدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در اجتماع، شهروندان باید از ترددهای غیرضروری در محیط‌های اجتماعی خودداری کنند.

شهروندان از تردد غیرضروری درمحیط‌های اجتماعی خودداری کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری وب‌دا دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر منوچهر کرمی معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارکرد: برای رسیدن به شرایط پایدار دراستان نیازمند وفاق همگانی و عمل به مسوولیت اجتماعی درسه حیطه مراودات اقتصادی، اجتماعی و خرید امن، استفاده از ماسک و تلاش برای اقناع اطرافیان به زدن ماسک، اجتناب از هرگونه تجمع هستیم.

کرمی اضافه کرد: در این راستا باید بدانیم که بازار و مراکز خرید محل تفریح و سرگرمی نیست بنابراین باید تا حد امکان از حضور در این اماکن خودداری کرده و تنها در موارد نیاز به تهیه مواد غذایی یا خدمات درمانی و حضور در محل کار و تحصیل از خانه خارج شویم.

وی ادامه داد: همچنین برای پیشگیری از شیوع کرونا باید از حضور دسته جمعی در مغازه‌ها، سوپر مارکت ها، مطب پزشکان و مراکز خرید خودداری و اقلام مورد نیاز خانواده را به صورت هفتگی خریداری کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در اجتماع، افراد تنها در صورت نیاز و بروز مشکلات حاد برای درمان به بیمارستان ها، مطب ها و مراکز درمانی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.