در حالیکه شاهد افزایش وحشتناک میزان ابتلا و مرگ میر در پی دور جدید شیوع کرونا در کشور هستیم، سازمان لیگ فدراسیون کشتی بی‌توجه به این مسائل برگزاری لیگ را دنبال می‌کند.

بی‌توجهی فدراسیون کشتی به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، همزمان با شدت گرفتن دوباره شیوع ویروس کرونا در ایران که باعث ثبت رکوردهای تازه در میزان مبتلایان و مرگ و میر هموطنان شده و رشته های ورزشی از جمله ووشو و تنیس روی میز مسابقات لیگ خود را نیمه کاره تعطیل کردند، سازمان لیگ فدراسیون کشتی بی توجه به این مسائل مهم، همچنان برگزاری لیگ را دنبال می کند.

در شرایطی که مسئولان بازگشت مجدد محدودیت ها را دنبال می کنند و متاسفانه هر روزه شاهد ابتلا و مرگ بسیاری از هموطنان بر اثر کرونا هستیم، سازمان لیگ فدراسیون کشتی همچنان از عقد قراردهای تازه تیم های مختلف با مربیان و کشتی گیران و یا حضور تیم های جدید خبر می دهد.

این در حالیست که با توجه به پر ریسک بودن رشته‌ای مثل کشتی، بسیاری از کشتی‌گیران و اهالی این رشته نیز مخالف جدی برگزاری لیگ هستند چرا که این موضوع قطعا سلامت کشتی گیران را با خطر جدی روبرو خواهد کرد.

در شرایطی که سازمان لیگ کشتی قصد برگزاری مسابقات را دارند، کشتی‌گیران مجبور هستند به تمرین بپردازند تا آمادگی‌ جسمانی‌شان حفظ شود و همین موضوع برای کشتی‌گیران خطرناک است.

اخیرا نیز حسین نوری ملی‌پوش کشتی فرنگی به کرونا مبتلا شد که شرایط بسیار سختی داشت اما خوشبختانه خطر را گذراند.

قرارداد بستن امروز کشتی‌گیران در سازمان لیگ بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.