۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
کد خبر: 711444

تساوی تیم های تعقیب کنندۀ پرسپولیس در هفتۀ بیست و چهارم باعث شد صدرنشین لیگ با خیالی آسوده به چهارمین قهرمانی بیندیشد.

همه بالانشینان به سود پرسپولیس بازی کردند

قدس آنلاین: نبرد حساس ‌تیم‌های استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به اتمام رسید؛ نتیجه‌ای که به سود سایر تیم‌های بالای جدول بود.

امشب (شنبه) در دیداری حساس از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران که نقش زیادی در تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت که این بازی با وجود حملات متعدد میزبان، با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

«حسن اکرمی» قضاوت این دیدار را با کمک‌های «محمدرضا منصوری» و «حسن انتظاری» برعهده داشت.

استقلال در همان دقیقه  اول می‌توانست به گل دست یابد که ضربه «شیخ دیاباته» با اختلاف اندکی از دروازه میهمان بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ کار تیمی بازیکنان استقلال با ضربه سر دیاباته همراه شد که بازهم این مهاجم نتوانست گلزنی کند و در دقیقه ۷۵ شوت از پشت محوطه جریمه «مهدی قایدی» با بدشانسی به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

با این تساوی تراکتور ۴۱ امتیازی شد و در رتبه چهارم باقی ماند و استقلال هم به امتیاز ۳۸ رسید.

توقف سپاهان در خانه

در بازی دیگر این هفته تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار شد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی از همان ابتدای مسابقه، توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه دهم این دیدار با شوت تماشایی سیدمحمد حسینی، از حریف پیش افتادند.

در نیمه دوم نیز سپاهانی تیم برتر زمین بودند و مانند نیمه نخست با ارسال توپ از جناحین بر روی دروازه پارس جنوبی جم قصد داشتند به گل دوم دست یابند. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۴ داور در محوطه جریمه پارس جنوبی به نفع سپاهان خطای پنالتی اعلام کرد اما محمد کریمی در زدن پنالتی ناکام ماند و در دقیقه ۸۵ این مسابقه، اشتباه محمد طیبی موجب شد توپ به رضا خالقی‌فر برسد و او نیز با یک ضربه دقیق گل نخست تیمش و گل تساوی این مسابقه را به ثمر رساند تا سپاهانی بیش از گذشته افسوس موقعیت‌های از دست رفته به‌خصوص پنالتی را بخورند.

با این نتیجه، سپاهان ۴۲ امتیازی شد و به یمن تساوی شهرخودرو برابر سایپا همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماند و پارس جنوبی جم نیز ۲۱ امتیاز شد و مانند قبل در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت.

شهرخودرو هم نتوانست ببرد

تیم فوتبال شهرخودرو شنبه شب در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل میهمان خود سایپا با تساوی یک متوقف شد.

تیم شهرخودرو پس از فروکش کردن حواشی ناشی از جدایی موقت مجتبی سرآسیایی سرمربی مشهدی این تیم، با انگیزه وارد بازی شد و با هدف تداوم موفقیت‌های خود همچون پیروزی بر ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان به مصاف تیم پایین جدولی سایپا رفت و موفق شد با ضربه سر امین قاسمی نژاد در دقیقه هشت دروازه میهمان را باز کند.

رحمتی دروازه بان شهرخودرو نیز توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند که موجب تقویت روحیه شاگردان کوزین سرمربی موقت این تیم شد.

در نیمه دوم بازی سایپا آرام آرام برای جبران گل خورده تلاش نمود که سرانجام در یک دقیقه مانده به پایان بازی با ضربه آرمین سهرابیان به گل تساوی دست یافت.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک فرهاد مروجی و یوسف مغروری و همکاری داور چهارم، کیوان علی‌محمدی بر عهده داشتند.

هم اکنون تیم شهرخودرو در جایگاه سوم و تیم سایپا در رده ۱۲ لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.