معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انجمن هنرهای نمایش طی جلسه‌ای «کریم جشنی» را به عنوان رئیس انجمن معرفی و به ما اعلام کرده‌اند.

سرانجام انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی چه شد؟

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی در خصوص انتصاب رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی استان، اظهار کرد: ریاست آقای آرش خیرآبادی، رئیس قبلی انجمن هنرهای نمایشی استان طی مدت قانونی پس از ۲ سال به پایان رسیده است؛ با توجه به موضوع کرونا در مکاتباتی که با تهران داشتیم، قرار بر این شد که انجمن هنرهای نمایشی فعلی تا پایان سال ۹۹ به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: انجمن هنرهای نمایشی نیز طی جلسه‌ای «کریم جشنی» را به عنوان رئیس انجمن معرفی و به ما اعلام کردند، اما روال قانونی این انتصاب نیز باید طی شود. بر اساس خواسته رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و طبق پیگیری‌های بنده به دنبال آن هستیم تا شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی عنوان کرد: اگر امکان آن وجود داشته باشد، انتخابات را به صورت فیزیکی برگزار خواهیم کرد و اگر این امکان نباشد، مانند انتخابات خانه مطبوعات، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، سپس انجمن شکل و شمایل قانونی خود را پیدا خواهد کرد و انجمن جدید فعالیت را آغاز می‌کند.

محمدی ادامه داد: در همین راستا طی صحبتی که با اداره کل نمایش در تهران داشتیم، به ما قول داده شد که در صورت امکان، ظرف چند هفته آینده انتخابات در استان برای روی کار آمدن هیئت مدیره جدید انجام شود. البته ما به تهران اعلام کردیم که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر آنلاین شرایط و آمادگی برگزاری انتخابات را داریم و تنها منتظر تصمیمات آن‌ها برای برگزاری هستیم.

سینماها و سالن‌های نمایش استان به فعالیت خود ادامه می‌دهند

وی در خصوص تعطیلی‌ سینماها و سالن‌های نمایش در استان، تصریح کرد: طبق آخرین دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی و محدودیت کتبی که روز پنج‌شنبه به ما ابلاغ شده، تنها محدودیت و تعطیلی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، مراکز زبان، آموزشگاه‌های سینمایی و مراکز مهارت‌آموزی‌ ابلاغ شده است، اما در خصوص تعطیلی سینماها و سالن‌های نمایشی در استان هنوز ابلاغی نداشته‌ایم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: همچنین طی صحبتی که با معاون دانشگاه علوم پزشکی داشتم، جویای وضعیت تعطیلی سینماها و سالن‌های نمایش در استان شدم که در همین راستا گفته شد در جلسات ستاد پیشگیری کرونای استان تصمیمی برای تعطیلی سینماها و سالن‌های نمایشی گرفته نشده است.

محمدی ادامه داد: اگر در خصوص این موضوع تصمیم جدید ابلاغ شود، ما نیز به صورت کتبی به مدیران سینماها و سالن‌های نمایشی اعلام خواهیم کرد و آن‌ها نیز باید محدودیت‌ها را حتما اجرایی کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.