فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه «امروز هوانیروز در بحث دفاعی و امنیتی و موشک‌های فایر اند فورگت و نقطه‌زن و موشک‌های هشت ونیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است»، تاکید کرد: ان‌شاءالله به زودی به موشک‌های ۲۰ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم‌ کرد.

به‌زودی به موشک‌های با برد ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم‌ کرد

قدس آنلاین: امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح یکشنبه طی سخنانی در مراسم تجلیل از خلبانان فنی، پروازی و ستادی هوانیروز که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد با بیان اینکه «خوش به سعادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به دست منفورترین انسان‌ها به شهادت رسید»، اظهار کرد: رژه روز ۱۹ تیر ۱۳۵۸ بالگردهای هوانیروز در قم اولین رژه نیروهای مسلح در محضر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که توسط بالگردهای مسلح جنگی انجام شد و آنقدر رژه بالگردهای مسلح در آن مراسم زیبا و تاثیرگذار بود که امام خمینی(ره) همان لحظه فرمودند بالگردها دوباره بیایند و رژه بروند.

وی با تاکید بر اینکه هوانیروز ارتش امروز بازوی قدرتمند نظام است، گفت: آمریکایی‌ها وقتی با پیروزی انقلاب از ایران رفتند، فکر کردند هوانیروز به سرعت زمین‌گیر می‌شود، اما همه دیدند که هوانیروز در جریان غائله‌های گنبد و پاوه چه رشادت‌هایی را از خود نشان داد؛ اگر پرواز شب شهید کشوری در ارتفاعات سر به فلک‌کشیده غرب انجام نمی‌شد، مشخص نبود پاوه چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: خیانت منافقین به کشور ما را هیچ کسی تاکنون انجام نداده است و هوانیروز در عملیات مرصاد، کمر منافقین را شکست.

امیر قربانی با بیان اینکه «امروز هوانیروز در بحث دفاعی و امنیتی و موشک‌های فایر اند فورگت و نقطه‌زن و موشک‌های هشت ونیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است»، تاکید کرد: ان‌شاءالله به زودی به موشک‌های ۲۰ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم‌ کرد.

وی‌ همچنین با بیان اینکه «در هوانیروز بزرگترین رزمایش شبانه را در تاریکی مطلق به مدت ۶ ساعت انجام دادیم»، افزود: از اقدامات رزمی تا تخلیه مجروح در این رزمایش انجام شد.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به ساخت ۴۳۵ نوع قطعه با تعداد ۶ هزار تیراژ در هوانیروز، اظهار کرد: هوانیروز در ۴ نقطه کشور از برادران عزیزمان در ارتش، سپاه و هنگ مرزی در مرزهای کشور پشتیبانی می‌کنیم. بالگردهای هوانیروز تنها در طول یک‌شبانه روز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، ۵۰۰ سورتی پرواز انجام دادند. هوانیروز همچنین در جریان آتش‌سوزی‌های زاگرس ۲ هزار نفر نیرو جابجا کرد. هوانیروز امروز به ۱۸ استان کشور خدمات اورژانس هوایی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.