به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، سامانه «حامیان صندوق رفاه دانشجویان» با امکان رصد چگونگی محل مصرف وجوه و کمک‌های اهدایی از سوی خیران راه اندازی شد.

سامانه «حامیان صندوق رفاه دانشجویان» راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، ایجاد ظرفیت جذب کمک‌های خیران در سطوح مختلف خرد و کلان، امکان تعیین محل و موقعیت مصرف وجه کمک شده، امکان تعیین نوع کمک و تعیین دانشگاه مد نظر خیر از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

سامانه «حامیان صندوق رفاه دانشجویان» به آدرس http://hami.swf.ir با هدف فراهم‌سازی سازوکارهای الکترونیک و برخط انتقال مستقیم کمک‌های خیرخواهانه خیران و نیکوکاران با چینشی ساده و کاربردی راه‌اندازی شده است.

عموم خیران می‌توانند در این سامانه محل و موقعیت وجه کمکی خود را در بخش هایی همچون «تجهیز سراهای دانشجویی»، «کمک هزینه درمان دانشجویان بیمار»، «مشارکت در ساخت سراهای دانشجویی»، «کمک هزینه تغذیه»، «کمک هزینه سفر به عتبات عالیات»، «مشارکت در خشت ماندگار به منظور ساخت و ساز امکانات دانشجویی»، «پرداخت تسهیلات دانشجویی»، «کمک به رفاه دانشجویان»، «کالا و خدمات»، «کمک به پایان نامه‌های دانشجویی» و «تعمیر و تجهیز آشپزخانه و سلف سرویس» با مبالغ دلخواه مشخص نمایند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.