فرمانده انتظامی بردسکن گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی به روش شما برنده شدید، رسیدگی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

کلاهبرداری۳۰میلیونی  در بردسکن  به روش شما برنده شده اید

  سرهنگ عباس نظافتی در گفت و گو با خبرنگار  قدس آنلاین  افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد چند روز پیش فردی طی تماس تلفنی و با این ترفند که شما برنده شصت میلیون ریال وجه نقد شده‌اید وی را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و مبلغ ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی پس از هماهنگی با مقام قضایی یک متهم را در استان‌های غربی کشور شناسایی و با دستور مقام قضایی پرونده جهت ادامه رسیدگی به صورت نیابتی به دادسرای‌ مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن در خصوص پیشگیری از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد گول چرب زبانی افراد شیاد را نخورند و بدانند که برای واریز وجه به حساب شما نیازی به رمز کارت رمز اول و یا دوم و cvv۲ نیست.
 شایان ذکر است شهروندان می توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی از آخرین رویداد ها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.