کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده رگباری باران برای امروز و چند روز آینده در مناطق کوهستانی و شمال غرب استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

پیش بینی بارش پراکنده رگبار در نیمه شمالی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد غیوری اظهار کرد: این بارشها  امروز در ارتفاعات بینالود و هزار مسجد خراسان رضوی رخ خواهد داد و بر این اساس طی روزهای آینده جو استان صاف تا کمی ابری و نیمه ابری پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا میانگین دمای هوا در استان خراسان رضوی طی هفته جاری به بالاترین حد خود می‌رسد به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد برای امروز ۳۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای هوای امروز  مشهد را ۳۷ درجه سلسیوس اعلام کرد و گفت: فردا دمای هوا به میزان دو درجه افزایش می‌یابد اما از روز چهارشنبه روند کاهشی خواهد داشت و تا روز جمعه حدود پنج درجه کاهش می‌یابد و برای روزهای پایانی هفته هوای خنکی در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

غیوری افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق بادخیز و شرق استان خراسان رضوی طی روزهای آینده جریان دارد.

وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.