۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 711600

گیلان- شرکت گاز استان گیلان با گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد صنایع استان، گام بلندی را در راستای رونق و جهش تولید برداشته است.

گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد صنایع

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان ،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه نشست مجمع سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید رجایی ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: سال گذشته ۵۳ صنعت از صنایع استان، با حجم جایگزینی ۲۵ هزار و ۹۸۰ مترمکعب در ساعت از گاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان این که سال گذشته ۴۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند، افزود: در این بازه زمانی، ۱۸۴۳۰ مشترک شهری و ۱۷۰۷۲ مشترک روستایی جذب شدند که مجموع اشتراک‌پذیری صورت گرفته در سال گذشته، ۳۵ هزار و ۵۰۲ مشترک بوده است.

اکبر به میزان شبکه گذاری گاز در سطح استان اشاره کرد و افزود: در سال ۹۸ در مجموع، بالغ بر ۴۳۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده که از این میزان، ۳۹۹ کیلومتر در مناطق روستایی و مابقی (۳۹ کیلومتر) در مناطق شهری انجام شده است.

اکبر همچنین در سخنان خود به میزان گاز مصرفی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۶ میلیارد و ۲۹۵ میلیون مترمکعب گاز در حوزه های مختلف در استان مصرف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.