گیلان - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: عقلانی نیست با افرادی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند مذاکره کنیم و این خواسته غیرمعقولانه عده‌ای پذیرفتنی نیست.

تعامل با نظام سلطه غیرعقلانی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،سردار محمد عبدالله‌پور  با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی کودک‌کش، ظالم و جنایتکار هستند خاطرنشان کرد: موفقیت انقلاب اسلامی در گرو رسیدن به آرمان‌های از پیش تعیین شده است و هم‌اکنون نیز ما به دستاوردها و موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی(ره) تصریح کرد: ایشان پس از امام(ره) با قدرت به مسیر انقلاب ادامه دادند و از دستاوردهای نظام محافظت می‌کنند و این یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است.

عبدالله‌پور وظیفه سپاه پاسداران را حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: عقلانی نیست با افرادی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند مذاکره کنیم و این خواسته غیرمعقولانه عده‌ای پذیرفتنی نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج کارمندان وظیفه دارد به‌دنبال رفع نواقص موجود در ساختار اداری باشد خاطرنشان کرد: یکی از معضلات جدی در کشور آسیب‌های موجود در ساختار اداری است که باید اصلاح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.