همدان - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان همدان ازارائه تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ وهنرخبرداد.

ارائه تسهیلات کرونا به اصحاب فرهنگ وهنر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت : وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به کسب و کارهای به شدت آسیب دیده دربحران کرونا در حوزه فرهنگ وهنر، تسهیلات حمایتی ارائه می‌دهد.

احسانی با تأکید براینکه سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، اظهار کرد: این تسهیلات ۱۲درصدی درسه سقف پرداخت می‌شود.

وی افزود: کارفرمایان دارای کد گارگاه به ازای هر کارمند یا کارکن شاغل در بنگاه ۱۶ میلیون تومان؛ کارفرمایان خویش‌فرما ۸ میلیون تومان و آزادکاران فاقد بیمه ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: : ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده و متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کرده و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.

احسانی گفت : صاحبان کسب وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که دارای کدبیمه کارگاهی هستند تا پایان تیرماه مهلت دارند درخواست تسهیلات از طریق سامانه کارا ارائه و ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.