با حکم دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، اعضای هیأت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

هیئت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای جشنواره مقاومت معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، حمید نیلی دبیر این جشنواره، طی احکامی جداگانه دکتر مهرداد رایانی‎مخصوص، محمود فرهنگ، امیر نصیربیگی، احسان زیورعالم و مهدی کاموس را به‌عنوان هیأت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای معرفی و منصوب کرد.

دکتر مهرداد رایانی‌مخصوص نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کشور، از فعالان تئاتر دفاع مقدس به‌شمار می‌رود و تاکنون آثار متعددی را در این عرصه به‌روی صحنه برده است. وی هم‌ اکنون مدیریت انتشارات نمایش را برعهده دارد.

محمود فرهنگ کارگردان، نویسنده و فعال فرهنگی است که کارگردانی آثار پرمخاطبی چون «خورشید کاروان» و «از خاک تا افلاک» در کارنامۀ هنری وی دیده می‌شود و در حال حاضر مدیر دفتر نمایش‌های آیینی مرکز هنرهای نمایشی است.

امیر نصیربیگی نویسنده،کارگردان و مدیر فرهنگی است که از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیری شانزدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت و کارگردانی چندین اثر نمایشی اشاره کرد.

احسان زیورعالم منتقد، مترجم، نویسنده، مدرس و روزنامه‌نگار، که از جمله سوابق وی ترجمۀ چندین اثر هنری است. همچنین تدریس در مراکز علمی و همکاری با جراید و نشریات تخصصی تئاتری در کارنامۀ هنری وی دیده می شود.

مهدی کاموس، نویسنده و پژوهشگر حوزۀ ادبیات داستانی و نمایشی است. مدیریت دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و نگارش چندین اثر نمایشی، همچنین رتبۀ اول و دوم نویسندگی در جشنوارۀ تئاتر فجر و نیز عضویت در شورای عالی تئاتر بسیج، از سوابق وی به‌شمار می‌رود.

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری به دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.