عصر امروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به میزبانی رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا  برگزار می‌شود

قدس آنلاین: عصر امروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به میزبانی رئیس جمهوری پس از وقفه‌ای یک ماه و نیمه برگزار می‌شود.

 آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه با حضور حسن روحانی رئیس قوه مجریه، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و علی لاریجانی رئیس وقت قوه مقننه روز شنبه سوم خرداد ۹۹ برگزار شد و با خداحافظی علی لاریجانی و تقدیر روسای قوه مجریه و قضائیه از او همراه بود

جلسه‌ای که پنجاهمین جلسه مشترک روسای سه قوه بود و به گفته رئیس‌جمهور "تاکنون برای همکاری و تعامل سه قوه در مباحث اقتصادی تشکیل شده و طی ۵۰ جلسه ۲۳۰ مصوبه داشته است."

تا زمان حضور علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس، این جلسات با حضور روسای هر سه قوه در روزهای شنبه دست کم دو بار در ماه تشکیل می‌شد.

به گزارش قدس آنلاین، توقف یک ماه و نیمه این جلسات پس از شکل گیری مجلس یازدهم موجب واکنش رسانه‌ها و ایجاد پرسش‌هایی در مورد علت آن و گمانه زنی‌هایی نسبت به ارتباط ان با تغییرات سیاسی در مجلس شد. علی ربیعی سخنگوی دولت چند روز قبل در پاسخ به سوالی در این مورد گفت که جلسات هماهنگی سران قوا مربوط به شرایط ویژه تحریم و لزوم اتخاذ سریع برخی تصمیمات بود و بر اساس نیاز و دستور جلسه تشکیل می‌شود.

وی افزود: کمیسیون فرعی ستاد کماکان فعال است و به محض اینکه دستور جلسه جدیدی داشته باشیم، جلسه تشکیل خواهد شد و و امیدواریم هم‌افزایی بسیار بالایی را در تصمیمات شاهد باشیم.

ربیعی افزود: گاهی اوقات ما شاهد بودیم جلسه ستاد یک ماه هم تشکیل نشده است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امراله مهماندوست ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    گرفتن حق = قدرت پرداخت هزینه های دادرسی + قدرت پرداخت هزینه وکیل