مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: بخشی از پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زودی به جانبازان اختصاص خواهد یافت.

پارکینگ ویژه جانبازان در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی در جلسه با محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جانبازان که سلامتی خود را به خطر انداختند و امروز با مشکلات عدیده جسمی همراه هستند، نیاز است با همکاری مسئولان تکریم شایسته‌ای از آنها انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: طی توافق بنیاد و فرودگاه و در راستای تکریم ایثارگران پارکینک مختص جانبازان با پلاک جانبازی به زودی افتتاح می‌شود، تا مشکلات تردد جانبازان در فرودگاه کمتر شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، درحال حاضر پلاک جانبازی فقط به جانبازان ۵۰درصد و بالاتر تعلق می‌گیرد، گفت: جانبازانی که دارنده پلاک جانبازی هستند، می‌توانند از خدمات این پارکینگ ویژه استفاده کنند.

معصومی به سایر مباحث مطروحه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین برای خدمت و تکریم بیشتر جامعه ایثارگری نماینده ایثارگران در فرودگاه مشهد مستقر می‌شود، تا پاسخگوی سوالات و پیگیر مشکلات زائران ایثارگر باشد.

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: تابلوی شهید هاشمی نژاد با همکاری بنیاد و فرودگاه مشهد طراحی و در ورودی این مجموعه نصب می‌شود.

گفتنی است؛ یک هزار ۵۵۹ جانباز بالاتر از ۵۰ درصد افتخار استان خراسان رضوی و سمبل ایثار و مقاومت هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.