همدان - استاندار همدان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان نسبت به ماه گذشته سه برابر شده به طوری که تعداد مبتلاها به ۷۰ نفر در روز و فوتی‌ها به ۱۰ نفر رسیده است.

بستری روزانه ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های همدان

به گزارش قدس آنلاین ، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان صبح سه شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضورمعاون کل وزارت بهداشت برگزار شد با تسلیت درگذشت نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا ۲۳ خردادماه آمار مبتلایان کرونا در استان همدان درکمترین سطح ممکن درکشوربود وبستری‌ها از ۱۰ نفر تجاوز نمی‌کرد و فوتی‌ها نیز درروز بیشتر از دو نفر نبود، گفت: این موفقیت درحالی صورت گرفت که مراودات ما با استان‌قم بالا بود اما آن را کنترل کردیم.

استاندارهمدان با بیان اینکه در ماه‌های بعد مردم خوزستان که خوشبختانه و در ایام کنونی متأسفانه مقصد گردشگری آنها همدان است وارد استان همدان شدند مراودات با استان‌هایی که وضعیت شیوع کرونا در این استان‌ها قرمز بود صورت گرفت؛ گفت: متأسفانه طی یک ماه اخیر شرایط تغییر کرد و آمار در استان همدان سه برابر شد به طوری که تعداد مبتلاها به ۷۰ نفر در روز و فوتی‌ها به ۱۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های دوباره اعمال شد و در حوزه رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدامات جدی مدنظر قرار گرفته است، گفت: تیم‌های بازرسی تشکیل شده و بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی مردم بازگشایی‌ها را به معنای کمرنگ شدن کرونا تلقی کردند در حالی که بازگشایی‌ها با اجرای پروتکل‌های بهداشتی همراه است، گفت: طی ماه‌های گذشته شرایط استان را مدیریت کردیم هرچند کارها به سختی انجام شده ولی هنوز در سناریوی اول هستیم و ضمن تأمین منابع پیش می‌رویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.