همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب مطالبه‌گری شود گفت: ایجاد ساختاری برای جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌ها از استان در حوزه عفاف و حجاب از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر قرار گیرد.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توجه شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه همدان ،آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه دراستان همدان درکمیته عفاف و حجاب با تاکید بر ضرورت توجه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: کمیته عفاف و حجاب باید در عرصه سیاستگذاری، آسیب‌شناسی و علل عدم موفقیت برخی برنامه‌ها و شناسایی عوامل بی‌حجابی فعال باشد.

شعبانی با اشاره به اینکه باید هر چند وقت یکبار، در خصوص علل بی‌حجابی کار پژوهشی صورت گیرد بر لزوم تشکیل کمیته‌های عفاف و حجاب دردستگاه‌‎های دولتی با مشارکت و حضور کارکنان همان مجموعه تأکید کرد.

وی گفت: با وجود آنکه قانون عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است، اما اجرا نمی‌شود بنابراین این کمیته می‌تواند اجرای این قانون را پیگیری کند.

نماینده ولی فقیه دراستان همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت افراد دغدغه‌مند در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌ها استفاده شود افزود: از آن جا که برخی از جریان‌ها به دنبال ایجاد دوقطبی و تعارض در جامعه زنان با هدف بهره‌برداری سیاسی خود هستند کمیته عفاف و حجاب نباید وارد این تقابل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.