فرماندار فریمان گفت: نشت از مخزن تصفیه روغن مستقر در محوطه "شرکت پترونفت فریمان" موجب آتش‌سوزی عصر دیروز در این واحد صنعتی کوچک واقع در شهرک صنعتی کاویان این شهرستان شد.

نشت روغن، علت آتش‌سوزی در شهرک صنعتی فریمان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی صفایی  شمار کارکنان این واحد صنعتی کوچک را که کارش تصفیه روغن است تنها هشت نفر اعلام و بیان کرد: عنوان "پترونفت" بر این واحد، موجب شد برخی از رسانه‌ها در انتشار خبر آتش‌سوزی آن، به اشتباه از واژه "پالایشگاه" استفاده کنند. 

وی افزود: همین اشتباه سبب شد تا حریق در این واحد صنعتی کوچک به اشتباه به پالایشگاه نفت نسبت داده شده و خبر آن به سرعت انعکاسی وسیع پیدا کند.

فرماندار فریمان این حادثه را یک آتش‌سوزی کوچک و معمولی توصیف و بیان کرد: علت وقوع سانحه صبح امروز ۲۴ تیر ماه از سوی پلیس و کارشناسان حوادث صنعتی اعلام شد و بر این اساس وقوع آتش‌سوزی به هیچوجه اقدامی عمدی یا خرابکارانه نبوده است. 

رییس آتش‌نشانی شهرک صنعتی کاویان فریمان نیز شامگاه دیروز به خبرنگار ایرنا گفته بود: آتش‌سوزی در این واحد صنعتی با تلاش آتش‌نشانان به سرعت مهار شد.

جواد جهاندوست افزود: مهار سریع این حادثه که در یکی از مخازن شرکت آسیب‌دیده، منجر به آتش‌سوزی شده بود از گسترش آن به دیگر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاویان جلوگیری کرد. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.