۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 711811

فرماندار فریمان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت تالارهای عروسی در این شهرستان از ابتدای هفته جاری به مدت ۱۵ روز تعطیل شده است.

تالارهای عروسی فریمان تعطیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی صفایی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۵ تالار عروسی در چهار شهر این شهرستان تعطیل است و بازگشایی مجدد آنها به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان بستگی دارد.

وی همچنین وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا را قرمز اعلام کرد و ادامه داد: از ورود مراجعه کنندگان فاقد ماسک به ادارات و بانک‌ها جلوگیری شده و خدمات دهی به این افراد انجام نخواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان نیز گفت: با امکانات خوبی که در حوزه درمان این شهرستان وجود دارد تمامی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مرکز درمانی حضرت زهرا (س) فریمان پاسخگویی شدند و تاکنون فقط یک بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد.

دکتر محمد علی پاینده با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان فریمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا به‌ ویژه از زمان آغاز موج دوم این ویروس طرح درمان در منزل را دنبال می‌کند افزود: اغلب مبتلا شدگان به بیماری کووید ۱۹ در منزل تحت درمان هستند زیرا معتقدیم اقدامات درمانی بیماران در منزل به مراتب مؤثرتر از مراکز درمانی است مگر آنکه وضعیت فرد بیمار نامساعد باشد و به خاطر حفظ جانش نیاز به حضور در بیمارستان داشته باشد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری فریمان در ۷۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.