داشتن ماسک برای کلیه افراد به بوستان‌های مشهد الزامی است.

استفاده از ماسک در بوستان‌های مشهد الزامی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اجرای دستورالعمل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا درسطح بوستان‌ها و فضای سبز شهری گفت: مطابق اعلام ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان و با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از شیوع موج دوم این بیماری، هماهنگی‌های لازم در قالب دستور العمل‌های ارسالی به مناطق صورت پذیرفته است.
او افزود: مطابق این دستورالعمل ارسالی به مناطق، تا اطلاع ثانوی استفاده از زمین‌های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در سطح بوستان‌ها و فضای سبز ممنوع بوده و کلیه آبخوری‌ها و آبسردکن‌ها غیرفعال است.
معاون شهردار مشهد با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی، مصلی‌های موجود در بوستان‌ها به ممنوعیت‌های اعمال شده اشاره کرد و ادامه داد: اتراق و نشستن همشهریان در معابر سطح بوستان‌ها و فضای سبز، انجام ورزش‌ها و مراسمات جمعی توسط شهروندان ممنوع بوده و داشتن ماسک برای کلیه افراد و مراجعین به بوستان‌ها الزامی است.

یعقوبی بیان کرد: پیمانکارهای فضای سبز ملزم به تامین ماسک و تجهیزات برای همه کارگران مشغول به فعالیت در سطح فضای سبز می‌باشند.
از شهروندان تقاضا می‌شود  از حضور در بوستان‌ها خودداری کرده و در صورت مراجعه علاوه بر استفاده از ماسک تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.