معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم روز زیارت مخصوص امام رضا(ع) چهارشنبه هفته جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

تشریح ویژه برنامه‌های روز زیارتی امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت اسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، به برنامه‌های روز زیارتی امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی اشاره و اظهار کرد: درباره اینکه چرا روز ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا(ع) است، اقوال متعددی بیان شده اما برخی از افراد معتقدند امام هشتم شیعیان در این روز به شهادت رسیده اند، از این رو ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی مخصوص ایشان نامیده شده تا مردم به ذات آن حضرت و به نقشی که ایشان در ایجاد مدینه رضوی داشتند پی ببرند.

وی افزود: بخش اول این مراسم ها ساعت ۱۱ در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و مدیحه سرایی امیر عارف بدون حضور زائران برگزار خواهد شد که صوت و تصویر آن به صورت زنده در صحن ها پخش می شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اعلام کرد: بخش دوم مراسم روز زیارتی امام هشتم(ع) از ساعت ۱۷:۳۰ در صحن‌ جامع رضوی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می‌شود و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین محمد مروج به ایراد سخنرانی میپردازد.

گنابادی نژاد گفت: در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اسلامی فر زیارت جامعه کبیره را قرائت خواهد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.