رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از مشارکت بیش از ۲ میلیون نفر از زائران و مجاوران در ختومات قرآنی ایام دهه کرامت حرم مطهر رضوی خبر داد.

بیش از ۲ میلیون نفر در ختومات قرآنی حرم رضوی شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر گفت: به همت واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی و رابطین این واحد در مجموعه (یا ضامن آهو) در ایام دهه کرامت ارادتمندان به ساحت قدسی ثامن الحجج(ع) در ختومات قرآنی این بارگاه مقدس و نورانی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در این ایام ۲ میلیون و ۶۸۱ نفر از طریق ثبت نام در پایگاه های قرآنی مستقر در صحن های حرم مطهر رضوی و همچنین از طریق مجموعه «یا ضامن آهو» که متشکل از رابطین واحد ختم تلاوت نور در سراسر کشور است، در این ختومات شرکت کردند.

شجاع افزود: در ایام دهه کرامت رضوی دلدادگان به ساحت اهل بیت(ع) تعداد ۵ هزار و ۷۳۵ ختم کل قرآن کریم و ۸۷۹ هزار و ۴۶۱ ختم سور قرآن از جمله سوره های واقعه، نور، ناس و همزه را انجام دادند و ثواب آن را به ساحت قدسی آن بزرگواران هدیه کردند.

شجاع افزود: انجام ۱۱۰ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۵۴۸ ختم صلوات محمدی و ۲ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۶۲ صلوات خاصه امام رضا(ع) از دیگر ختم هایی است که در این ایام انجام شده است.

وی ادامه داد: زائران راه دور و نزدیک امام مهربانی‌ها همچنین در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت ۲۱۴ هزار و ۱۰۱ ختم زیارت نامه از جمله زیارت نامه های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، زیارت نامه هفت حدیث و زیارت نامه حضرت شاهچراغ را قرائت کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.