زنجان- معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۴۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان شناسایی شده است.

 ۷۰ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:جواد عابدی معاون درمان تامین اجتماعی استان  زنجان در نشست خبری روز سه شنبه  که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،  از انجام ۲۰ هزار مورد زایمان در آب در بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان خبر داد.

عابدی بیان اینکه حدود ۵۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است افزود:۵۴۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و حدود ۹۵۰ نفر از پرسنل در بخش درمانی این اداره‌کل مشغول خدمت‌رسانی هستند و خدمات درمانی تامین اجتماعی در دو بخش دولتی و خصوصی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه حدود ۷۰ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و در صورت نیاز باز هم در اختیار این بیماران قرار خواهد گرفت، گفت: حدود ۴۵۲ نفر بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان شناسایی شده که از این تعداد ۱۷۱ مورد تایید شده است.

وی با بیان اینکه برای درمان هر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ۵ میلیون تومان هزینه می‌شود ادامه داد:طی سال گذشته این اداره‌کل ۳۲ میلیارد تومان برای ارائه خدمات درمانی هزینه کرده است.

عابدی  افزود: بدهی مراکز خصوصی ارائه کننده خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تا بهمن‌ماه تسویه شده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.