رئیس اداره بهزیستی باخرز گفت: در حال حاضر ۱۶۰۰ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی در شهرستان باخرز وجود دارد که حمایت‌های لازم از این افراد در حال انجام است.

۱۶۰۰ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی باخرز

به گزارش قدس آنلاین، قاسم وفادار اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با هدف توانمندسازی معلولان و زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های تولیدی و خدماتی به افراد واجد شرایط و تحت حمایت بهزیستی اعطا شد؛ که ۲۶ میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و همچنین ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات اشتغال روستایی تامین شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال‌زایی فرصتی مناسب برای رفع بیکاری و توسعه فعالیت‌های تولیدی است و از آنجا که توانمند سازی شغلی مددجویان و معلولان در سازمان بهزیستی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده، پرداخت این تسهیلات در اولویت قرار دارد.

وفادار افزود: سال گذشته ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش این اداره پرداخت شد که زمینه اشتغال برای ۹۴ مددجو را فراهم کرد.

رئیس اداره بهزیستی باخرز مطرح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش تولد نوزادان معلول، دوره‌های مهارت آموزی، برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ قبل از ازدواج و باردار شدن، افزایش آگاهی خانواده‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی معلولان در این شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.