رئیس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی مشهد گفت: از ابتدای تعطیلی تالارها تعدادی از باغ‌های شخصی برگزاری مجلس داشتند که با شناسایی آنها و اقدام به موقع اداره نظارت بر اماکن، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد. باغسراهایی که در مشهد و اطراف شهر تخلف داشتند ۳۷ مورد بوده که ۲۵ مورد پلمب و ۱۲ مورد گرفتن تعهد مبنی بر عدم فعالیت صورت پذیرفته است.

تخلف ۳۷ باغسرا در اطراف مشهد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم کاردیده حقیقی در خصوص وضعیت تالارهای مشهد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه ۹۸ متاسفانه تمامی تالارها و باغسراها طبق بخشنامه ستاد مبارزه با کرونا تعطیل و بنا شد که تمامی وجه دریافتی به مشتریان برگردانده شود.

وی افزود: با تعطیل شدن ۱۵۰ واحد صنفی تالار و باغسرای دارای پروانه کسب معتبر و در دست اقدام، ضرر و زیان غیر قابل جبرانی به این صنف وارد شده که بالغ بر میلیاردها ریال است. حدود ۶۰ درصد از تالارها و باغ‌تالارها در حال ورشکستگی هستند. در این مدت تعداد سه فقره پروانه کسب نیز ابطال شده است.

کاردیده حقیقی بیان کرد: از ابتدای تعطیلی تالارها تعدادی از باغ‌های شخصی برگزاری مجلس داشتند که با شناسایی آنها و اقدام به موقع اداره نظارت بر اماکن، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد. باغسراهایی که در مشهد و اطراف شهر تخلف داشتند ۳۷ مورد بوده که ۲۵ مورد پلمب و ۱۲ مورد گرفتن تعهد مبنی بر عدم فعالیت صورت پذیرفته است.

رئیس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی مشهد گفت: در زمان اعلام فعالیت تالارها و باغ‌تالارها از طرف رئیس‌جمهور و هیأت دولت در شهرهای با وضعیت سفید ۲۵ خردادماه، شهرستان طرقبه و شاندیز نیز فعالیت خود را از سر گرفت که برای برگزاری بیش از ۹۸ درصد مراسم‌ها، از شهرستان مشهد مراجعه می‌شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.