سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو خراسان انتخاب شد.

انتخاب سرمربی جدید شهر خودرو خراسان

به گزارش قدس آنلاین، مقصود خدایی درباره انتخاب سرمربی جدید این باشگاه افزود: پس از موافقت هیات مدیره باشگاه با استعفای سرآسیایی از میان گزینه‌های مختلف به این تصمیم رسیدیم.

وی ادامه داد: بختیاری‌زاده به عنوان یک مربی جوان و اخلاق مدار برنامه خوبی را به ما ارایه داده بود و تصمیم اعضای هیات مدیره نیز این بود تا بتوانیم جوانگرایی خودمان را ادامه دهیم.
نایب رییس هیات مدیره باشگاه شهر خودرو گفت: شرایط باشگاه شرایط ویژه ای بود و با توجه به نزدیک بودن بازی باید تصمیمی می‌گرفتیم که برای باشگاه مثمر ثمر باشد و بختیاری‌زاده نیز هم نسل مربیان جوانی چون یحیی گل محمدی است و در دوره بازی‌هایش در فوتبال نیز تجارب بسیار خوبی همچون حضور در جام جهانی و آسیا را دارد و در بخش مربیگری نیز در کنار مربیان مختلفی کار کرده است و هدایت تیم های مختلفی را برعهده داشته و به طور قطع با توجه به جوانی ایشان و تجارب بالایی که دارد می تواند به تیم شهرخودرو در ادامه بازیها و البته در مسابقات باشگاه‌های آسیا کمک کند.
خدایی افزود: از همه اهالی فوتبال در مشهد درخواست می کنیم تا به ایشان و باشگاه کمک کنند تا بتوانیم روند خوب ارتقای تیم را ادامه دهیم و دل هواداران را نیز شاد کنیم.

هفته گذشته مجتبی سرآسیایی در پی بروز برخی اختلافات با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو از سرمربیگری شهرخودرو استعفا داد.

شهرخودرو در جایگاه سوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.