یزد - نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تقویت امداد هوایی هلال احمر در استان یزد گفت: باید زمینه ای فراهم شود که ظرفیت های موجود یزد در اختیار امداد هوایی هلال احمر قرار گیرد.

امداد هوایی از نیاز های ضروری استان یزد است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی هلال احمراستان ،محمدصالح جوکار گفت: با توجه به فاصله زیاد شهرها و وجود جاده های طولانی در نقاط مختلف کشور و استان، پایگاه های امداد و نجات جاده ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و باید برای تقویت و تجهیز آنها بیش از پیش اقدام شود.

جوکار افزود: بحث امداد هوایی نیاز ضروری استان یزد است و موضوع رفع مشکلات آن را باید به صورت جدی دنبال کنیم تا بتوانیم برای مواقع ضروری به سهولت به این امکان دسترسی داشته باشیم.

وی استفاده از ظرفیت های مختلف در استان برای امدادرسانی به عموم مردم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه امداد هوایی باید امکانات موجود استان برای هلال احمر هم قابل استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس، گفت: داروخانه هلال احمر در بین مردم به عنوان آخرین پناهگاه برای تامین داروهای کمیاب جلوه کرده و باید سعی کنیم که تمام داروهایی که مورد نیاز مردم است در این داروخانه قابل دسترسی باشد.

جوکار با تاکید بر اینکه رنج مشکلات نباید با رنج کمبود دارو و هزینه و چنین مواردی بیشتر شود تصریح کرد: هلال احمر د رحوزه کرونا بسیار خوب عملکرد و اقدامات این نهاد قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به مشکلات بیان شده در ارتباط با با بیمه امدادگران اشاره کرد و گفت: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر ضرورت دارد اصلاحی در قانون آن انجام شود، مدیران مرتبط این موارد را بیان کنند تا در مجلس به صورت جدی دنبال کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.