معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: کادر درمانی فعال در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی این استان پس از ماهها مبارزه بی‌وقفه با ویروس همه‌گیر کرونا و مداوای بیماران کووید ۱۹ هم‌اینک دچار فرسایش و خستگی شده اند، لذا نیازمند اقدامات ترمیمی و حمایتهای همه‌جانبه است.

کادر درمان نیازمند حمایت‌ همه‌جانبه است

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری  اظهار کرد: کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و دیگر کارکنان مراکز درمانی مقابله با ویروس کرونا در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی از پنج ماه پیش تاکنون بطور شبانه‌روزی برای درمان شهروندان بیمار ایثارگرانه، شجاعانه و با تمام وجود خو از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
وی ادامه داد: کادر درمانی نخستین خط مقابله با بیماری حاصل از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا است لذا حمایت همه‌جانبه از جمله فیزیکی و نوشتاری در فضای حقیقی و مجازی و تخصیص حقوق و مزایای مربوطه نقش مهمی در تاب‌آوری این عزیزان تلاشگر دارد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون بسیاری از پزشکان و پرستاران در حین خدمت به مبتلایان به ویروس کرونا و درمان آنها، خود گرفتار بیماری کووید ۱۹ شده‌اند و برخی از این عزیزان هم جان خود را فدا کرده‌اند بنابراین مردم و مسوولان می‌بایست از طریق همه مجاری ممکن و بکارگیری شیوه‌های مختلف کادر درمانی را به شایستگی تشویق نموده و بطور موثر مورد حمایت و تفقد قرار دهند.
وی افزود: عموم مردم نیز می‌بایست با "رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری" نقش مهم و اساسی خود را در کاهش شدت شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ایفا کرده و از این طریق کمک بزرگی به کادر درمانی داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.