مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی صحت ندارد.

مدیرعامل استقلال محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی را تکذیب کرد

قدس آنلاین: احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی  در خصوص محرومیت استقلال از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر عدم پرداخت مطالبات بویان نایدنوف گفت: ما پرونده‌های زیادی را از سنوات گذشته در فیفا داشتیم که ۶ مورد آن را در مطالبات خود در فیفا پرداخت کردیم. در خصوص پرونده بویان ما یک نامه را روز گذشته از فیفا دریافت کردیم و در حال حاضر قسمت اعظم مطالبات این بازیکن برای پرداخت تامین شده است و بقیه این مطالبات را نیز در تلاش هستیم که پرداخت کنیم. ما ۶۰۰ هزار دلار باید به آقای شفر بدهیم که هفته گذشته در جلسه کمیته انضباطی فیفا رای این پرونده صادر شده است و ما یک ماه فرصت داریم که پول شفر را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم اگر چه این مشکل بزرگی است چون با توجه به نرخ ارز، پرداخت رقم ۹۰۰ هزار دلار، هزینه سنگینی است که قرار است با کمک هیات مدیره و کارگزار باشگاه انجام شود. اینکه ما محروم شدیم به هیچ عنوان موجه نیست.

سعادتمند در پایان گفت: ما یک گروه حقوقی گذاشتیم که تمامی قراردادها و مذاکرات داخلی و  خارجی و دعاوی در فیفا و کمیته استیناف داریم بررسی شود و حجم این پرونده‌ها به قدری زیاد است که ما در ۷۷ پرونده فقط ۳ پرونده پیروز شدیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.