ساری- خبرنگار قدس در آیین اختتامیه جشنواره «رسا» موفق به کسب رتبه نخست بخش گزارش شد.

خبرنگار قدس رتبه نخست جشنواره ملی «رسا»را کسب کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیین اختتامیه این جشنواره ظهر چهارشنبه در سپاه جویبار برگزار و حسین احمدی مشترکا با خانم رقیه توسلی با کسب رتبه در بخش گزارش موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره شد.

«ایثار میراث این طایفه است» عنوان گزارشی بود که سال ۱۳۹۴ خبرنگار قدس در آن به زندگی ۳ خواهر که ۴ فرزندشان به شهادت رسیدند، پرداخته بود.

دبیر اولین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» در مراسم اختتامییه که بعلت شرایط کرونایی بصورت محدود برگزار شد، اظهار کرد: این رخداد رسانه ای برای اولین بار در شهرستان جویبار اتفاق افتاده و برگزیدگان در بخش های گزارش، یادداشت، گفتگو، عکس، فیلم کوتاه و بخش ویژه «سردار سلیمانی» مورد تجلیل قرار گرفتند.

محسن رحمانی با اعلام اینکه آثار مطبوعاتی از اغلب استان های کشور به دبیرخانه جشنواره رسید، افزود:  پس از یک مرحله تمدید جشنواره، سرانجام بیش از ۲۱۰ اثر دریافت و با انجام ۳ مرحله داوری، ۹ خبرنگار حائز رتبه شدند.

همچنین مسئول بسیج رسانه مازندران، مهمترین نقش رسانه ها را پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و گفت: هدف اصلی رسانه ها در همه کشورها دفاع از ارزش ها و آرمانهاست.

عبدالمهدی حق شناس با اشاره به اینکه اگر رسانه ها آرمانها را دنبال نکنند این مساله مهم به تاخیر می افتد، اضافه کرد: رسانه ها باید بدون ظاهرسازی و با صداقت، واقعیات را به مردم بگویند.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه رسانه ها باید مطالبات مردم را بصورت جدی پیگیری کنند، بر تبیین سبک زندگی از سوی مطبوعات تاکید کرد.

محمد فوقی با اعلام اینکه رسانه ها می توانند ما را به تمدن بزرگ اسلامی برسانند بر نقش مطبوعات در بیداری اسلامی تاکید کرد و افزود: انتظار داریم با همت بسیج رسانه جویبار شاهد برگزاری دومین جشنواره ملی «رسا» باشیم.

در پایان فرمانده سپاه جویبار ضمن عذرخواهی از برگزیدگان جشنواره گفت: هرچه منتظر ماندیم تا شرایط برگزاری اختتامیه مهیا نشد، بعلت شیوع مجدد کرونا میسر نشد.

سرهنگ مهرداد بابایی با اشاره به اینکه علیرغم همه توطئه ها، کشورمان نقش محوری را در منطقه ایفا می کند، افزود: در حوزه های نظامی، اقتصادی و علمی دستاوردهای شگرفی در جمهوری اسلامی رقم خورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.