مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از شهروندان خواست با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مناطق زیرپوشش این دانشگاه، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ترددهای غیرضروری به طور جدی خودداری کنند.

هشدار دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در باره گسترش کرونا

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا میری  با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ما است و تمام بخش‌های دولتی و خصوصی مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند افزود: با متخلفان بهداشتی برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: در این جلسه مقرر شد با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا، بخش‎‌های پشتیبانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بیمارستان آموزشی، درمانی نهم دی این شهرستان افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: همچنین مقرر شد یک طبقه از مرکز اورژانس ذوالفقاری که به عنوان مرکز بستری بیماران حاد تنفسی با ۴۴ تخت مشغول ارایه خدمات است به پشتیبانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یابد.
وی افزود: در صورت افزایش شمار مبتلایان به این بیماری، بیمارستان نهم دی این شهرستان فقط به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص خواهد یافت.
میری، شمار بازرسی‌های صورت گرفته در سه روز گذشته از مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت بخش خصوصی و دولتی را ۳۸ فقره ذکر کرد و ادامه داد: تنها نگرانی این است که درصورت توجه نکردن مردم به هشدارهای بهداشتی و ادامه افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا با مشکل کمبود امکانات مواجه شویم.

وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، هفته‌ای ۲ روز و در دو نوبت صبح و عصر گروه سیار به فرماندهی نیروی انتظامی و متشکل از خودروهای نیروی انتظامی، هلال‌احمر و اورژانس در سطح شهر گشت‌زنی و مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی آگاه می‌کنند و در آینده نزدیک نیز از بلندگوی مسجد جامع که در مرکز شهر واقع است، نسبت به آگاه سازی بیشتر شهروندان در راستای اقدام‌های پیشگیرانه اقدام خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.