به مناسبت روز زیارتی امام رضا(ع) و به منظور انتقال حال و هوای معنوی این بارگاه ملکوتی به دلدادگان اهل‌بیت(ع) در اقصی نقاط کشور ویژه برنامه زنده اینترنتی از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

ارتباط زنده اینترنتی از حرم مطهر رضوی با سراسر کشور در روز زیارتی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، این ویژه برنامه زنده اینترنتی امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه مصادف با روز زیارتی امام رضا(ع) و به روایتی شهادت این امام همام، از ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مسلم داوودی نژاد از صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) آغاز شده و تا ساعت ۲۳ ادامه دارد. سپس مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) به قرائت زیارت امین الله و مدیحه سرایی در وصف امام رضا(ع) خواهند پرداخت.
طبق هماهنگی‌های انجام شده توسط مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی این ویژه برنامه از طریق درگاه اینترنتی در بیمارستان قائم(عج)، صفحات مجازی خبرگزاری‌ها از جمله ایسنا، تسنیم، مهر، تلویزیون‌های پهن پیکر در حرم‌های حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  و حرم احمد بن موسی الکاظم(ع) و درگاه اینترنتی خادمیاران فعال در سطح کشور پخش خواهد شد.
ضمنا در این ویژه برنامه مداحان اهل‌بیت(ع) با زبان ترکی آذری به مدیحه سرایی و نوحه خوانی در وصف غربت و شهادت حضرت رضا(ع) خواهند پرداخت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.