هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با یک دیدار آغاز می‌شود و سایر بازی‌ها روز جمعه پیگیری خواهد شد. این در حالی است که قرار بود بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد امشب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی دیروز به باشگاه پرسپولیس اعلام شد به دلیل اینکه مدت قرنطینه بازیکنان فولاد ۱۴ روز را پر نکرده ات اسین بازی به روز شنبه موکول می‌شود.

چهارمین قهرمانی سرخ‌ها دست سه آبی پوش

قدس آنلاین: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با یک دیدار آغاز می‌شود و سایر بازی‌ها روز جمعه پیگیری خواهد شد. این در حالی است که قرار بود بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد امشب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی دیروز به باشگاه پرسپولیس اعلام شد به دلیل اینکه مدت قرنطینه بازیکنان فولاد ۱۴ روز را پر نکرده است این بازی به روز شنبه موکول می‌شود. ظاهراً ایفمارک در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرده مدت روز قرنطینگی بازیکنان کرونایی فولاد هنوز ۱۴ روز کامل نشده است و به همین دلیل بازی این تیم مقابل پرسپولیس باید با ۴۸ ساعت تأخیر برگزار شود. این در شرایطی است که اگر به محاسبه تعداد روزهای قرنطینگی بازیکنان فولاد بوده سازمان لیگ می‌توانسته زودتر از این محاسبه را انجام دهد و به باشگاه پرسپولیس این موضوع اعلام شود اما در اقدامی عجیب پس از اینکه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری در سازمان لیگ حاضر شد و نشست تمام شد به وی اعلام می‌شود بازی عقب افتاده است!

پوکر در هفته بیست و پنجم!؟

بدون شک اتفاقات هفته بیست و پنجم که استقلالی‌های سابق نقش پررنگی در حادث شدن آن‌ها دارند می‌توانند پنج هفته مانده به پایان لیگ برتر حکم پوکر قهرمانی پرسپولیس را امضا کنند. سرخپوشان پایتخت در صورت پیروزی مقابل شاگردان جواد نکونام می‌توانند امیدوار به برگزاری جشن قهرمانی خود در پنج هفته مانده به پایان مسابقات فصل جاری باشند. برد پرسپولیس مقابل فولاد سبب می‌شود تا این تیم به اختلاف ۱۷ امتیازی با سپاهان اصفهان و شهرخودرو برسد. دو تیمی که جمعه هفته جاری میهمان هستند و کار سختی برای کسب پیروزی دارند.

*آخرین فرصت ژنرال

بدون شک نخستین استقلالی که این هفته می‌تواند نقش پررنگی در قهرمانی ارتش سرخ داشته باشد امیر قلعه نویی است که به تبریز سفر می‌کند تا عصر جمعه دیداری ۶ امتیازی با سرخپوشان تبریزی داشته باشد. سپاهان هنوز روی کاغذ شانس برای قهرمانی دارد ولی اگر این هفته نتواند تراکتور را شکست دهد عملاً از کورس قهرمانی خارج شده و همان اندک شانسی را هم که دارد از بین خواهد رفت. شاگردان ساکت الهامی هم که هفته گذشته استقلال را در تهران متوقف کردند، حالا برای رسیدن به جایگاه دوم جدول به دنبال شکست سپاهان هستند. امیر قلعه نویی یقیناً نبرد با تراکتور آخرین فرصت اش برای ماندن در سپاهان است و اگر نتواند در این بازی نتیجه دلخواه را بگیرد علاوه بر از دست دادن جایگاه دومی‌اش، پرسپولیس را در آستانه قهرمانی زودهنگام قرار می‌دهد.

*شروع بختیاری‌زاده با شهرخودرو

دومین دیدار مهم این هفته که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را در هفته بیست‌وپنجم مشخص کند، تقابل شهرخودرو با پارس جنوبی در جم است که باز هم نقش یک استقلالی دیگر در آن پررنگ است. شهرخودرو که برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کند و اتفاقاً نتایج خوبی هم پس از رفتن گل محمدی با سرآسیایی کسب کرده بود، هفته پیش با استعفای مهاجری مواجه شد، تا سکان هدایت‌اش از این هفته در دستان سهراب بختیاری زاده، بازیکن و کاپیتان سابق استقلال باشد. سهراب و شاگردانش در نخستین هفته همکاری کار سختی را مقابل پارس جنوبی دارند؛ چرا که این تیم جنوبی هفته پیش سپاهان مدعی را در اصفهان متوقف کرد و این هفته هم بدش نمی آید با شکست یک مدعی دیگر در تعیین قهرمان تأثیرگذار باشد. شهرخودرو با توجه به فشردگی امتیازات در بالای جدول، اگر می‌خواهد کماکان شانس سهمیه خود را حفظ کند باید دست پر از جم به مشهد بازگردد.

*تلاش استقلال برای فرار از ناکامی

استقلالی‌ها که پس از شروع مجدد لیگ اصلاً نتایج خوبی نگرفته اند و رفته رفته در حال جدایی از جمع مدعیان سهمیه آسیایی هستند، این هفته امیدوارند با اضافه شدن چند بازیکن که هفته‌های پیش به دلایل مختلف غایب بودند، از ناکامی‌ها فرار کنند و جمعه شب با شکست صنعت نفت در آبادان به وضعیت خود اندکی سامان دهند. نمایش خوب آبی‌پوشان هفته گذشته مقابل تراکتور هر چند با پیروزی همراه نبود، نشان داد استقلالی‌ها با وجود نداشتن تمرین درست‌و حسابی در دوران پساکرونا لیگ، از لحاظ فنی واقعاً مشکلی ندارند و اگر کمی شانس با آن‌ها یاری کند، بدون شک کسب سهمیه لیگ دور از دسترسشان نخواهد بود.

*برنامه بازی‌ها

*پنجشنبه ۲۶ تیرماه

ذوب آهن اصفهان – ماشین سازی تبریز

*جمعه ۲۷ تیرماه

تراکتورسازی تبریز – فولاد مبارکه سپاهان

پارس جنوبی جم – شهرخودرو مشهد

گل گهر سیرجان – شاهین شهرداری بوشهر

صنعت نفت آبادان – استقلال تهران

سایپا تهران – پیکان تهران

نساجی مازندران – نفت مسجد سلیمان

*شنبه ۲۸ تیر

پرسپولیس - فولاد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.