ریزش باران از عصر دیروز (چهارشنبه) تاکنون در چهار شهرستان استان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن با ۱۴ میلیمتر در جغتای بوده است.

باران چهار شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت در شهرستان‌های قوچان، جغتای، چناران و کلات باران باریده که پس از جغتای بیشترین بارش در قوچان با ۱۲ میلی‌متر گزارش شده است.

فریدون سنگچولی افزود: امروز نیز بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با رعد و برق بویژه در نیمه شمالی و غربی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده که تا پایان امشب ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید بویژه عصرها در مناطق مختلف استان خراسان رضوی جریان دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان هفته آینده روزهای گرمی را سپری خواهد کرد به طوریکه بیشینه دمای هوای مشهد تا ۳۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای این شهر تا ۲۵ درجه خواهد رسید.

وی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد با ۲ درجه کاهش نسبت به دیروز به ۳۵ درجه سلسیوس خواهد رسید و از روز شنبه هفته آینده شاهد روند افزایشی دمای هوا در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی خواهیم بود.

فریمان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.