یزد - دادستان مرکز استان یزد گفت: در گام اول برخورد با سودجویان حوزه زمین و مسکن ۷۶ بنگاه املاک متخلف پلمپ و ۵ نفر بازداشت شدند و ۲۸دلال در این زمینه متواری شدند .

پلمپ ۷۶ بنگاه املاک متخلف و متواری شدن ۲۸ دلال در یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ،محمد رضا حدادزاده با بیان اینکه بحث قیمت و دلالی هایی که در افزایش قیمت تاثیر دارد طبیعتا ناشی ازیک سری مشکلات اقتصادی و تقاضاهای کاذب ایجاد شده است اظهاراداشت: البته بی اعتمادی ناشی از عدم ثبات بازار و سرمایه های سرگردانی نیز در این حوزه اثرگذار است  که ما این مسائل را تصدیق می کنیم لیکن دلالی ها و واسطه بازی های نیز باید کنترل شود.

وی افزود: در این راستا برخورد با بنگاه های بدون پروانه که گلایه های بسیاری از شهروندان را به همراه داشته و متاسفانه اتحادیه مذکور و نهادهای مرتبط در این حوزه خوب عمل نکرده اند در دستور کار دادسرای یزد قرار گرفته است.

حدادزاده تصریح کرد : در قالب طرح برخورد با سودجویان حوزه زمین و مسکن شاهد حضور میدانی مجموعه قضات استان با همکاری نیروانتظامی و سپاه هستیم تا هم ضمن برخورد با متخلفین این حوزه، برخی از اطلاعات استخراج و برخی از اسناد بررسی شود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه در گام اول این طرح ۵ منطقه مورد رصد قرار گرفت افزود: در طرح مقابله با سودجویان حوزه زمین و مسکن ۲۰ قاضی دادسرا و ۶۰ نفر از عوامل نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب ۲۰ تیم مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های صورت گرفته قریب به ۷۶ بنگاه املاک متخلف پلمپ و ۵ نفر  بازداشت شده اند و بسیاری از املاک متخلف پس از شروع طرح نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کردند که برخورد با آن ها نیز در دستور کار دادسرای مرکز استان قرار دارد.

حدادزاده  اظهار داشت : در حوزه فضای مجازی نیز با محوریت پلیس فتا استان ۸ پیج و کانال مربوط به متخلفین در حوزه زمین و مسکن با قریب ۸۰ هزار عضو و دنبال کننده مسدود شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.