خراسان شمالی-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیانه ای به مناسبت ۲۶ تیرماه؛ سالروز تأسیس شورای نگهبان صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان

به گزارش قدس آنلاین؛ در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶تیرماه؛ سالروز تأسیس و آغاز به کار شورای نگهبان؛ به فرمان حضرت امام خمینی ره در سال ۵۹ ؛ اقدامی حکیمانه و مدبرانه بود در راستای اتقان و صیانت از قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی تا قانون اساسی جمهوری اسلامی که مبنای قوام و استحکام نظام بوده، در مسیر صحییح بالندگی خود قرار گیرد.

شورای نگهبان دیده بان تیز بین نظام اسلامی و انقلاب بوده و با تفسیر و تصریح صحیح قانون اساسی درمسیر تحقق عدالت و همچنین نظارت مستقل و موثر بر انتخابات ،همواره مسیر رشد و تعالی جامعه را به دوش کشیده و همین امر سبب شده تا کینه ورزی های دشمنان انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند هر روز فزونی یابد.

این نهاد که از ابتدایی ترین نهادهای جمهوری اسلامی است، از بدو شکل گیری با وجود هجمه های سنگین معاندین قسم خورده نظام و انقلاب و گروه های ضاله پا به رکابشان؛ هیچگاه تحت تأثیر جوسازی های بی ثبات کننده اجانب تصمیم نگرفته و همواره در خط مستقیم مبانی انسان ساز و حقه اسلام ناب محمدی(صلوات ا... علیه و علیهم اجمعین) که مبنای حرکت عظیم انقلابی امام راحل عظیم الشأن و بعد از ایشان خلف صالح آن عزیز، حضرت امام خامنه ای ادام ا...ظله الشریف بوده، محکم و باصلابت گام برداشته و نقش کلیدی خود در صیانت از قانون اساسی و انقلابی که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن مثل سردار رشید جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و همچنین صیانت از آراء ملت را به خوبی ایفا نموده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن ارج نهادن به مجاهدت‏های بی‏دریغ سربازان مقام عظمای ولایت مدظله العالی در این نهاد مقدس، چهلمین سالروز تأسیس شورای نگهبان را تبریک گفته و توفیقات روز افزون همه عزیزان را در سایه توجهات ولی عصر ارواحنا له الفدا در تبعیت از نائب برحق امام زمان و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.