فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت:بیش از ۴ میلیارد ریال، کالای بهداشتی و دارویی قاچاق در ۲ ماه گذشته در مرزهای استان کشف شد.

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در تجسس و بازرسی دقیق خودروهای ترانزیتی عبوری از مبادی ورودی و خروجی استان در نقاط صفر مرزی در ۲ ماه گذشته موفق شدند ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۳۶۳ عدد کالای بهداشتی و دارویی قاچاق را کشف و در این رابطه قاچاقچیان را در اختیار مراجع قضایی برای اجرای احکام قرار دهند.
او با اشاره به هوشیاری مرزبانان در طول شبانه روز نسبت به شناسایی و مقابله با متخلفان افزود: این اقلام شامل ماسک و دستکش بهداشتی و داروی قاچاق بوده است که کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴ میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به نیاز به رعایت موازین بهداشتی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا، امروزه مبارزه با قاچاق کالاهای بهداشتی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و مرزبانان اجازه نخواهند داد این خیانتکاران سرمایه‌های ملی کشور را به یغما برده و جان هموطنانمان را به خطر بیاندازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.