رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: با اعلام وضعیت بحرانی شیوع کرونا، بوستان‌های این شهر بار دیگر تعطیل شد.

کرونا بوستان‌های سبزوار را دوباره تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، کاظم خلیلی دارینی افزود: با تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در سبزوار و به منظور حفظ سلامت شهروندان، تمامی بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، آبخوری‌ها، لوازم ورزشی و بازی کودکان و سایر تاسیسات عمومی در این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.
وی با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان ادامه داد: در این راستا از ورود مردم و ورزشکاران به داخل بوستان‌های شهر سبزوار ممانعت به عمل خواهد آمد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار از شهروندان خواست همکاری لازم را با شهرداری و مدیریت شهری داشته باشند.
حدود ۳۰۰ هکتار فضای سبز در سبزوار و جود دارد و سالانه  افزون بر ۲۰ هزار درخت، درختچه و گونه گیاهی و ۷۰۰ هزار بوته گل بهاره و پاییزه در این شهر کشت می‌شود.

براساس اعلام روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ نکردن فاصله گذاری اجتماعی، وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا از مرحله قرمز عبور کرده و به وضعیت بحرانی نزدیک شده است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.