وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیامی نسبت به زمان اعلامی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی ارائه کرد.

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهر ۹۹ آغاز می‌شود

قدس آنلاین: محمد شریعتمداری در این پیام با تأکید بر اجرای این طرح از مهر ۱۳۹۹، آورده است: پس از اینکه در نشست خبری روز چهارشنبه ۲۵ تیر در پاسخ یکی از سردبیران عنوان کردم که امیدواریم بتوانیم تا آبان (یعنی قبل از رسیدن به آبان ماه) همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری را انجام دهیم، برخی از بازنشستگان این صندوق از طرق مختلف با من تماس برقرار کرده و گلایه مند بودند چرا در زمانی که به قول رئیس سازمان برنامه، زمان همسان سازی مهرماه اعلام شده من تا آبان ماه را اعلام کرده‌ام. و حال آنکه تفاوتی بین حرف بنده و وعده رئیس سازمان برنامه نیست.

به هر روی ضمن احترام مجدد به عزیزانی که با پیامک یا تلفن با بنده تماس گرفتند در توضیح گلایه این بازنشستگان عرض کنم که همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری به عنوان مطالبه اصلی بازنشستگان همواره دغدغه اصلی و مهم اینجانب و طبیعتاً مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری بوده است و برای تحقق این مطالبه تاکنون همه توان و تلاش خود را به کار بسته‌ایم و اطمینان دارم با حمایت رئیس جمهور و دولت، این امر محقق می‌شود.

بر این اساس مجدداً خدمت همه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اعلام می‌کنم که همه پیگیری‌ها و تلاش لازم را انجام خواهم داد تا با تامین منابع و با همت سازمان برنامه و خزانه بتوانیم هر چه سریع‌تر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری را انجام دهیم.

قطعاً در صورت تامین منابع توسط دوستانمان در سازمان برنامه و خزانه این مطالبه به محض دریافت در همان مهر ماه و حتی‌الامکان زودتر فوراً به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد. و آرزویی مهم‌تر از این در این ماه‌ها برای بازنشستگان نداریم خداوند وجود همه شما را در کنف حمایتش سالم و عزیز بدارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.