مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در این استان همزمان باهفته ولایت و با هدف حمایت از اقشار محروم و آسیب‌دیده از کرونا آغاز می‌شود.

مرحله دوم رزمایش همدلی در خراسان رضوی هفته ولایت آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: در این راستا طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی انجام شده تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی برای همین تعداد خانوار محروم شامل مددجو و غیر مددجو در استان خراسان رضوی تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدامات و تهیه و توزیع بسته‌ها توسط ۳۵۰ مرکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد در استان خراسان رضوی انجام می‌شود و همزمان با دهه ولایت یعنی از روز عید سعید قربان در استان آغاز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: اجرای این رزمایش از حدود دوهفته آینده یعنی در دهه ولایت و امامت همزمان با عید سعید قربان در سراسر کشور آغاز و تا ولادت امام موسی کاظم (ع) ادامه خواهد یافت و مردم نیکوکار و پرسنل دستگاههای مختلف می‌توانند در این امر خیر و خداپسندانه شریک شوند.

آسوده افزود: در نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در استان خراسان رضوی و با کمک خیرین تعداد ۱۷۵ هزار بسته معیشتی و دو و نیم میلیون پرس غذا در بین محرومان و خانواده‌های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده در گام نخست، مدیران کمیته امداد در خراسان رضوی دو روز و پرسنل این نهاد یک روز از حقوق خود را برای کمک به محرومان در دومین مرحله این رزمایش اختصاص داده‌اند و در حال مکاتبه با سایر دستگاههای استان برای پیوستن به این اقدام هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.