معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان رضوی از راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان زاوه خبر داد

شهرستان زاوه صاحب ناحیه صنعتی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی که در زاوه برگزار شد گفت: ساخت شهرک صنعتی زاوه پس از طرح در شورای عالی معادن خراسان رضوی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: تاکنون هزار و ۲۴۶ طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۱۲ هزار میلیارد تومان در خراسان رضوی اجرا شده که سهم زاوه از این تعداد ۱۹ طرح است.

رسولیان ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی منطقه را کم نظیر خواند و تصریح کرد: با کمک معین اقتصادی منطقه و سایر سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در چهارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی می‌توانیم گام‌های بیشتر و موثرتری برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به رویکرد و طرح ابلاغی استاندار در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم مشکلات سرمایه‌گذاران را در مرکز استان و در ستاد تسهیل طرح و حل کنیم.

وی همراهی و استفاده از ظرفیت معین‌های اقتصادی را مهم برشمرد و توصیه کرد: باید تعاملات را بیشتر و این ظرفیت را فرصت بشماریم چرا که توفیقات خوبی با همکاری معین‌های اقتصادی در سطح استان به دست آورده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین، امام جمعه شهرستان زاوه نیز در این نشست از حضور مسوولان در این شهرستان قدردانی و اظهار امیدواری کرد که مشکلات شهرک صنعتی و سایر طرح‌ها هر چه سریعتر مرتفع شود.

محسن زنگنه، نماینده تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به این که کارآفرینان درخط مقدم جبهه اقتصادی هستند گفت: نگاه و رویکرد مسوولان باید در قالب تکریم از این کارآفرینان باشد.

در بخش دیگری از این جلسه توکلی‌زاده معین اقتصاد مقاومتی شهرستان زاوه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه‌های گردشگری، گلخانه، پرورش ماهی و آثار باستانی، ایجاد شهرک صنعتی را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: شهرک صنعتی و کارخانه سیمان زاوه روی هم تاثیرگذار خواهند بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در ابتدای ورود به این شهرستان از مکان‌های تعریف شده برای ایجاد شهرک صنعتی بازدید کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.