بر اساس تازه‌ترین نتایج نظرسنجی 63 درصد آمریکایی‌ها معتقدند که کنترل شیوع ویروس کرونا بسیار مهمتر از بازگشایی اقتصاد این کشور است.

نظرسنجی | 63 درصد آمریکایی‌ها کنترل کرونا را مهمتر از بازگشایی اقتصاد می‌دانند

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تازه‌ترین نتایج نظرسنجی 63 درصد آمریکایی‌ها معتقدند که کنترل شیوع ویروس کرونا از بازگشایی اقتصاد این کشور بسیار مهمتر است این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بر بازگشایی هر چه سریعتر اقتصاد آمریکا تاکید دارد.

در این نظرسنجی که توسط شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز»/موسسه واپو انجام شده، تاکید شده که تنها 34 درصد آمریکایی‌ها به گفته‌های ترامپ درباره کرونا اعتماد دارند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده، تقریبا دوسوم آمریکایی‌ها به اظهارات ترامپ درباره همه‌گیری ویروس کرونا اعتمادی ندارند و از هر 10 آمریکایی شش نفر با نحوه مدیریت رئیس جمهور آمریکا درباره کرونا رضایت ندارند.

از سوی دیگر همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۷۳۳۸۸مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۹۶۳ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۳،۶۹۵،۰۲۵ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۴۱،۱۱۸ تن افزایش یافت.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.