سه هزار و ۴۱۳ کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت فنی و حرفه‌ای در شهرستان سبزوار از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردارند که این رقم پارسال سه هزار و ۳۴۰ نفر بوده است.

تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده سبزوار افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره تأمین اجتماعی سبزوار  گفت: افراد تبعی زیر پوشش بیمه ساختمانی این شهرستان نیز هشت هزار و ۳۴ نفر هستند و در مجموع تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی این حوزه ۱۱ هزار و ۴۴۷ نفرند که از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.
حمیدرضا امینیان با بیان این که کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند افزود: هم اکنون هیچ کارگر ساختمانی شهرستان سبزوار که درخواست بیمه داشته باشد در صف انتظار بیمه قرار ندارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۵ سهمیه برای زیر پوشش قرار دادن بیمه کارگران ساختمانی در سبزوار وجود دارد و تأمین اجتماعی هیچ محدودیتی برای بیمه کردن این گروه پس از تأیید آنها از سوی انجمن صنفی کارگران ندارد.
رییس اداره تأمین اجتماعی سبزوار با اشاره به رعایت عدالت در پوشش بیمه کارگران واقعی گفت: کارگران ساختمانی با بازدیدهای سه ماهه شناسایی می‌شوند تا فقط کارگرانی که به این حرفه اشتغال دارند زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.