عملیات توزیع بسته های کمک معیشتی با حضور خادمان و خادمیاران رضوی در قالب تدوام رزمایش «مواسات و همدلی» توسط آستان قدس رضوی از سر گرفته شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی» آستان قدس رضوی در مناطق محروم

به گزارش قدس آنلاین، مرحله دوم اجرای رزمایش «مواسات و همدلی» با موج دوم شیوع بیماری کرونا از امروز با توزیع بیش از ۱۸۰ بسته کمک معیشتی بین اقشار بی بضاعت روستای جغری آغاز شد.

در حاشیه این برنامه، غلامی جانشین مدیریت امور مجاورین آستان قدس رضوی درخصوص جزئیات اجرای این طرح گفت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب، در ادامه رزمایش کمک مؤمنانه و نهضت احسان و همدلی، مقرر شد تا آستان قدس رضوی اقداماتی را که از ماه مبارک رمضان آغاز کرده بود، در مرحله دوم با توان مضاعف پیگیری کند.

وی با تاکید بر نقش تشکل های مردمی در تدوام این طرح حمایتی در کنار آستان قدس رضوی، اضافه کرد: در مرحله دوم به میزان سهم مشارکت تشکل های مردمی، آستان قدس رضوی هم به همان مقدار مشارکت می کند و نسبت به تهیه بسته های کمک معیشتی ارزاق بین نیازمندان مشمول مرحله نخست اجرای طرح و خانوارهای تازه شناسایی شده اقدام می کند.

غلامی بیان کرد: آغاز مرحله دوم طرح مواسات از روستای کم برخوردار جغری با توزیع ۱۸۲ بسته کمک معیشتی در نظر گرفته شد و در ادامه در دیگر مناطق محروم توزیع خواهد شد.

وی، هر بسته اهدایی را شامل ۱۱ قلم از جمله برنج، ماکارانی، روغن، انواع حبوبات، سویا، رب گوجه فرنگی، محصولات فرهنگی و بسته های بهداشتی ماسک و صابون به ارزش ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

یادآور می شود، آستان قدس رضوی در مرحله نخست رزمایش مواسات هم حدود ۱۵۰ هزار بسته معیشتی را بین خانوارهای کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و برخی از شهرستان‌های استان توزیع کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.