طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی معرفی شد.

انتصاب رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در حکمی، محمد مهدی خیرجو را به سمت رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب کرد.

در این حکم ضمن تشکر از خدمات مهدی رضوی کیا سرپرست سابق مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس بر تدوین برنامه جامع تحول در جهت ایجاد مرجعیت رسانه ای در نشر معارف قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) بر اساس سیاست های ابلاغی و اعلامی از سوی تولیت آستان قدس رضوی، بهره گیری از دیدگاه های افراد صاحب نظر و فهیم با عنایت به ظرفیت های داخلی، محلی و ملی در حوزه رسانه در قالب هیأت اندیشه ورز و اهتمام ویژه به ترویج سنت و سیره ضوی، توسعه و ترویج فرهنگ زیارت و سنت حسنه وقف و نذر در قالب طرحی نو با هماهنگی سازمان علمی و فرهنگی، معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر و واحدهای مرتبط تاکید شده است.

صیانت از وحدت میان امت اسلام و تقریب مذاهب اسلامی، تولید محصولات فاخر با هدف ارتقای سطح معرفت دینی زائران و مخاطبان و ارتقای ظرفیت رسانه ای آستان قدس رضوی در عرصه های مختلف اعم از فضای مجازی، شبکه های مجازی، شبکه های اجتماعی، شبکه ماهواره ای امام رضا(علیه السلام) و... با توجه ویژه به افزایش مخاطبان و زائران، هماهنگی و هم افزایی حداکثری با رسانه ملی، رسانه های برون مرزی دیگر و رسانه های اجتماعی و فعال، انعکاس دقیق و سریع اخبار و تقویت اطلاع رسانی برنامه ها، رویدادها، توانمندی ها و ظرفیت های آستان قدس رضوی،   سیاست گذاری و ایجاد انسجام و هم افزایی میان روابط عمومی های موسسات و واحدهای تابعه آستان قدس رضوی از دیگر موارد مطرح شده در حکم رئیس مرکز جدید ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است.

همچنین توسعه خادمیاری رسانه با توجه به ظرفیت بالای موجود در کشور با هماهنگی بنیاد کرامت رضوی و

 افکارسنجی و رصد افکار عمومی و برنامه ریزی در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی از اهم موضوعاتی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

شایان ذکر است پیش از این محمدمهدی خیرجو مدیرعامل موسسه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی بوده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.