در حالی که فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند۲» از چهارشنبه گذشته به چرخه اکران پیوسته و طی این سه روز ۴۶میلیون تومان فروش داشته، مجموع فروش دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف: ارتش سری» نیز به سه میلیارد رسیده است.

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران/ فروش ۳ میلیاردی سینمای کرونازده

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در حالی که گمانه زنی هایی مبنی بر تعطیلی یک هفته ای سینماها با تکذیب وزارت فرهنگ و ارشاد و تاکید بر عدم ابلاغیه رسمی از سوی ستاد پیشگیری کرونا روبرو شد، فیلم ها همچون هفته های گذشته به اکران خود ادامه دادند و براساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند۲» از چهارشنبه به چرخه کُند اکران وارد شد و در حالی که رسول صدرعاملی از توقف اکران «شنای پروانه» در هفته گذشته خبر داده بود اما این تصمیم با مخالفت شورای صنفی نمایش روبرو شد و این فیلم همچنان بر پرده سینماهاست که البته طی این هفته فروش قابل توجهی را کسب نکرد.

بر این اساس، فیلم «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش که از مضمونی کمدی برخوردار است، پس از چهار روز اکران توانست با فروش ۲۵۲۶ بلیت رقم ۴۶ میلیون و ۹۳۸ هزارتومان را ثبت کند.

همچنین فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت که بیش از سه هفته از اکران را پشت سر گذاشته و البته در همین مدت کوتاه هم فراز و فرودهای بسیاری در اکران و توقف داشته است توانسته ۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان فروش را ثبت کند که این رقم نسبت به هفته های نخست اکران روند افزایشی قابل توجهی نداشته است.

این فیلم در ورود به هفته چهارم اکرانش بیش از ۱۳۲ هزار بلیت فروخته است.

همچنین «خوب، بد، جلف۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز با فروش ۶۶ هزار و ۶۶۷ بلیت بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان فروش داشته است.

در حالی مجموع فروش این دو فیلم به سه میلیارد رسیده است که در شرایط عادی هر کدام از این فیلم ها می توانستند به پرفروش‌های سال تبدیل شوند و حداقل ارقام ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی را ثبت کنند.

همچنین فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده که پس از سه هفته نمایش ۷ میلیون و ۵۱۴ هزارتومان فروش داشته است، مستند «صحنه هایی از جدایی» رقمی معادل ۳ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» ۶ میلیون و ۱۴۷ هزارتومان فروش داشته است.

همچنین فیلم های سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی سیدجلال الدین دری، «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی و «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سینمای آنلاین در حال نمایش است.

بر همین اساس آمار فروش فیلم ها به تفکیک فروشندگان در سینمای آنلاین ۴۸.۷ و سینمای گیشه ۵۱.۳ درصد عنوان شده است و براساس اعلام سایت سمفا تا این لحظه سینماهای فعال ۳۱، سالن های فعال ۵۲، بلیت های صادره امروز ۱۷۴ عدد و مبلغ فروش امروز سه میلیون ۳۹۴۶۵ هزار تومان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.